Geng Blogger

Friday 10 February 2012

macam dah addict giler dengar suara TASHA MANSHAHAR ni !

hai . 



sumpah aku memang dah macam addicted giler dengan gadis natural beauty ni . suara dia awesome giler . macam YUNA pun ada ! aku terbaca gak status friend aku kat FB ada yang cakap dia ni NAJWA LATIF dah besar , haha . macam2 . tpi apa aku nak bagitahu nama dia ni memang semakin menaik sekarang . huntung kan ada suara enak sedap merdu macam ayam madu ni kan :)
rata-rata kat FB pun duk sebut2 pasal dia ni , lagu dia MR. SAXOBEAT dengan SYED SYAMIM tuh yang paling aku suka !ramai jugak yang share video youtube dia ni taw..
You see cepat jek aku buat lagu dalam blog aku ni kan . weh korang g lah stalker dia kay YOUTUBE . im promise she have a nice voice and aku pun dah jatuh cinta dengan dia .
jum lah kita sama-sama support dia dalam dunia muzik ni .!! :)


BEST TAK LAGU BLOG AKU.TOLONG JANGAN CEMBURU :)

No comments:

Post a Comment