Geng Blogger

Friday 10 February 2012

first dating

hai , assalamualaikum,selamat bagi semua :)
di pagi yang hening ni aku nak cerita siket la pasal first aku jumpa mamat yang kat bawah ni .haha tetibe mood cintak pulak kan , dah tamau cakap banyak korang tengok la dia yang tak kacak ni k .




haaa, tak tak handsome pun kan ??*angguk-angguk kepala :)padahal tak nampak muka lagi.haha
biarlah walau tak handsome pun dia paling kacak dalam hati aku sekarang !
mesti ada orang senyum bangga jap lagi .menyampah .
kalau nak tau aku baru jek kenal dengan dia ni .dalam 3 bulan macam tu lah kan . mula jumpa masa kat cafe asrama kolej aku.memnag tak penah tengok muka dia ni sebelum ni . nak nak dia ni bukan course aku , aku nursing and dia pulak apemende entah , gi tanye dia sendiri , haha. and first time kitorang dating ala-ala romeo n juliet gitu 14 JANUARI 2012 .(last aku jumpa dia sampai ke hari ni) sadis ouh .susah nak jumpa sebab dia dah habis study kat kolej tercinta ni .so dia dah balik ke kampung halaman untuk meneruskan bisness anggur dia .(makan,tido 12 jam macam baby,lepak di kedai pak mail bersama sobat-sobat nye) tuh je lah rutin harian dia . mesti dah gemuk macam dugong dah dia ,lepas tu tido lama-lama boleh mengakibatkan kudis tekanan .HAHA.
itulah dia !
okay , dah dah , aku nak cerita pasal tarikh keramat aku ni pulak .
masa tu dia datang dari JOHOR (kg halamn dia) datang kat kolej aku ni (sungai buloh) untuk menyampaikan hasrat hati dia tu ,sanggup tuh. HIHI . macam drama pulak . 
then dia bawak aku gi mCD kat area2 sini jugak . kat damansara kot .
errghh, malas nak cerita lah perangai batak dia . tapi kena cerita jugak bagi dia malu .haha
nasib kau la dapat gf macam aku . sebelum tu aku nak tunjuk 1 gambar ni .




haha . ni la hasilnya lepas aku cakap aku terima dia .kerja gila encik blink yang suka suki dia je gi conteng meja kat mcD  ♥
14 jan tahun depan ko bawak aku gi melawat meja tu lagi k :')
hemm,,k masa makan pulak . dia makan dah laa lahap gila tau . paling aku ta boleh bla ada ke dia sempat bakar dengan liter hujung straw aku tu memang tak tersedut lah kan . ishh geram giler kot aku time tu .dah nama first date control2 lah perangai tuh kan . (tak payah nk control sangat lah kan)
air pepsi dah habis tau then dia paksa aku gi refill .kejam eh .ada pulak suruh aku . dah laa makan sendawa keluar katak budak ni ! kalau boleh nak bagi 1 mcD tu dengar kot . so disgusting . wahaha . (padahal aku yang sedawa lagi kuat) 
kalau nk tau kolej aku ni ada time limit untuk keluar taw. tak boleh keluar lebih dari pukul 10 . so dia cecepat hantar aku balik puku 9.30 dah sampai asrama ,. melepak lagi kat cafe . kata dia first time dia date kat cafe tu sepanjang 3 tahun kat kolej . *boleh percaya ke? 

heee , inilah dia si pencuri hati kental.....


tak hansome tpi kacak . puii .

2 comments:

  1. peh! gua pn first time nampak muke die. what a big surprise! kah kah kah

    ReplyDelete