Geng Blogger

Wednesday 8 February 2012

The Gojess Day

Assalamualaikum ...
Ni sambungan entry aku yang sebelum ni . cepat la jadi 'pengeLIKE' tegar pic aku yang tuh ! bhahah .Eh , nak cerita kemana aku semalam, bersama siapa , kekasih gelap kah ? semalam aku berjimba-jimba dengan buah hati laa .opttss maaf bubu aku curang dengan kau semalam .seronoknya bergediks dengan dia ni :)





Ni sang buah hati aku since i'm 13 years old .she is my BFF that i ever had . sobat 1 bantal masa tidur kat asrama dulu, sobat makan 1 pinggan ,dia selalu suap aku nasik gumpal tau (bulat-bulat kan nasik tu jd macam bola), sobat mandi 1 shower . errrr ?? tipu je :)
Even kitorang ni study dekat-dekat jek tapi payah gila nak jumpa tau .bak kata dia , kalau nak jumpa jangan plan sebab setiap kali plan tak jadi sokmo . 
so kalau nak kuar on the spot je k . call bagitahu nak keluar terus keluar je . Eh lupa nak bagitau nama dia . nama dia gojess okay :)
nama diberi SHARIFAH NOOR AZLIN BT SYED BADLI ... seripah tuuu .
ehh pah , ko kena kawen dengan SYED jugak kalau ko nak teruskan keturunan ko tuhh taw. bhahaha .SYED SHARIZWAN aku punye , ko jangan kacau dah . hehe.sayangku seripah kita bersobat sampai mati tau ! sayang kau sangat-sangat.
kitorang kalau jumpe memang keje gelak je tak ingat dunia dah masa tu .pas tu masa jalan orang dok tengok-tengok . bukan nak usyar taw , tengok-tengok sebab diorang nak call tanjung rambutan (macam orang gila terlepas jek)
tapi kan pah , kau macam lain kot mase keluar semalam ,macam tak seceria dulu , nape wea ?teettt .

lagi photogediks

si chubby aku ! mmuuaahh sayang kau babe ;

mula-mula isi perut dulu kat mCD then pergi low yatt ,owner CANON nak jumpa ada hal sket katanya nak belanja baucer 1MALAYSIA .hehe
*jumpa NABIL RAJALAWAK ,dia mintak nombor fon aku .ok aku tipu .tak mintak pun just say HI je ,.nasib baik aku tak pengsan kat situ kalau tak free-free je aku kena CPR kan .haha

then jalan pavilion cari kasut

merah itu gojess .entah kenapa mata aku ni suka sangat tengok benda warna merah . memang pantang kowt .kalau boleh semua nak merah . laur dalam . okay tak macam tuh . hihi .kasut ni memang cantik tapi tak bagus sebab kain dia keras nanti mulalah kaki aku yang manja ni melecet .so tak jadi amek .

jalan-jalan lagi


semaknye aku tengok pompuan ni kiri kanan bawak beg .beg kanan tu ada bom :)

rasanya dah jadi trend kowt snap kat dalam ladies . hehe memang batak kan aku yela kat rumah mana ada mirror besar gajah ni .sukehatila !


nama saya harimau belang , nama awak ?

okay lah aleen pah sayang , sehingga ketemu lagi . mmuaahh

terima kasih sudi singgah , nanti redeem kopiko bebanyak eh .luff bubu :)

No comments:

Post a Comment