Geng Blogger

Wednesday 18 July 2012

Tentang Pavlova ♥

Assalamualaikum:D
Hari ni cuma nak kongsi tentang Pavlova.
Kompem kat sini ramai yang dah tahu pasal pavlova. tapi mungkin ramai jugak yang tak tahu ape tu pavlova kan ?? hehe macam aku dulu2 , tak tahu pun pavlova tu ape . (dok cerok mana tak taw);P
Kepada yang tak tahu , cepat jumpa pakcik google :P


Pavlova adalah sejenis model kereta, ehh bukan2 sebuah daerah di zimbabwe utara (tak memasal nampak beno nipunye) ;P

wahai rakyat jelata pavlova tu benda ni laaa .......Sedapppppppppnyeeee ;)

okay ni la PAVLOVA♥
Haa meleleh tak ayaq lioq korang tengok ni ?
Ia adalah sejenis desert .auum auumm . sedap gila wea. Yang ni kawan baik aku buatkan untuk aku , Syuhaidah nama dia. Thanks Dada . love you..

Berikut adalah isi kandungan SMS bersama Dada
 12 Julai 2012


aku:Hye dada tengah watpe tu . Aku nak tanya boleh ? 
dada:tak ada watpe . Asal ?
aku:Da, ko pandai buat PAVLOVA tak????
dada:pandai , baru minggu lepas buat . Kenapa nak rasa ke ? datang laa rumah !
aku:really ???? (macam tak percaya je aku dada nak buatkan)
dada:ye datanglaa hujung minggu ni. stock strawberry fresh pun banyak dalam icebox :p
aku:ye daaa ,, nanti aku pegi .hehhe


14 julai 2012 aku dah terpacak kat rumah dia !
dekat 2 jam kot perjalanan dari hostel aku (sungai buloh) dengan Bentong,Pahang tuuuuu .
Semangat giler kot aku nak makan menda alah ni . kuno betul aku kalau aku sorang je yang tak pernah rasa .
Sedap gila baq hang wehhhhh !!! okay aku dah rasa :)


Walawehhhhhhh . credit to Syuhaidah :) 
nanti buatkan aku redvelved dengan caramel pulak tau :p

6 comments: