Geng Blogger

Saturday 4 February 2012

intro of perfect TWO ヅ


Assalamualaikum .  .
hello dear reader . im just wanna say hello tu you .aku nak bagi tau yang aku baru je lahirkan blog aku yang ni . and aku bagi nama dia PERFECT TWO .ni blog ketiga aku kot. sebelum ni aku ada jugak blog . korang nak tau tak mana diorang pergi ? haha aku sendiri pun tak tau mana diorang menghilang . diorang dah merajuk sebab aku ni si pemalas hupdate . hihi .mumy janji lepas ni mummy tak buat lagi k , mummy akan selalu hupdate awak . btw, daddy cakap dia nak tolong hupdate kalau mummy tak sempat.alhamdulillah ade jugak bibik yang nak tengok2 kan awak sayang ..weee.. ok , dah dah mengarutnyee,,nak tau kenapa aku bagi nama perfect two ? sebab semalam kan masa aku merajuk dengan incik bubu aku , dia pujuk aku dengan post video lagu perfect two kat wall FB aku .and tetibe aku rasa macam suiitt jek nak letak nama blog aku ni :')
tolong jangan menyampah aku nk cerita ni yeah . siapa menyampah tu dia jeless sebenarnya .lalalala...
lastly , hello to everyone(*sambil lambai lambai tangan) . selalu selalu la singgah sini yea teman kan aku kat sini :')



No comments:

Post a Comment