Geng Blogger

Thursday 1 March 2012

Semakin membulat harus jogging ;p

Assalamualiakum :P

Hari ni entry pasal budak bulat yang semakin membulat.
Sadisnya nak buat entry ni . Okay cekalkan hati .Pasrahkan jiwa . Kau kena terima kenyataan bahawasenya kau memang budak chubby tapi comel . Nasib baik ada comel tuh . Kalau tak mesti tak laku andartu sampai tua ditambah perangai yang sedia hodoh lagi cacat .*apa yang aku merepek ni ?
Itulah fizikal aku.!


First nampak tak tompok kat tudung aku tu ?Itu tandanya aku betul2 berjogging taw. Fuhh penatnya !
Tapi rasa seronok sangat bila jogging kat kebun bunga :)
Tenang bila tengok bunga . 
Nak tahu mana tempata ku pergi ni ?
ni haa kat sini je ..

 Taman Warisan PKKN Sungai Buloh
Bangunan2 kat belakang tu Asrama aku leerr
Sekangkang semut jek dah sampai kat taman ni . Tempat jogging terdekat la nih ..


Ditemani dengan 2 orang budak comot ni .hahah
Thanks uolls ;p
Lepas jogging , malam tu keluar makan pulak . baik tak payah! . hahah .


Sambil2 jogging sempat jek nak snap bunga kan . aku suka bunga sebenarnya :)
Rasa tenang je bila tengok bunga , Actually aku suka keindahan alam .
Seronok kan macam dalam drama2 tu , hero bagi bunga kat heroin dia . aww,,suweet kau nyah !

Cantik




Ada banyak sangat kedai bunga kat dalam taman warisan ni :)

Bila tengok pokok bunga gantung ni terus teringat emak , emak suka sangat pokok bunga gantung2 ni . Kalau aku ada lori mesti aku dah bawak balik satu lori bagi kat emak dah ;p


boyfriend, nanti nak bunga . sekuntum pun jadi lahh .. ^___^


Rasa macam hari2 nak jogging , nak kuruskan lemak2 yang menggerutu ni . haha
Exited giler tapi esok nak balik pahang daa.
Mesti aku dok umah kerja nak besarkan badan je . Makan tido Makan tido tu je la kerja aku bila dekat rumah . Rindunya dekat emak . :)

p/s:akan mencutikan diri sempena cuti mid sem selama 1 minggu ,blog ni pun akan terbiar selama 1 minggu .
sekian . selamt menggemukkan diri (:

3 comments:

  1. have a noce holiday...yunk...ce ushar entry bru nuru..hahahahah

    ReplyDelete
  2. orang pahang rupenye.. sama la. patot la comey jugak..huhu

    ReplyDelete