Geng Blogger

Monday 26 March 2012

esok ! stresss . Ya Allah tenagkanlah hati aku .

Assalamualaikum


sekarang aku betul2 serabut



Esok aku start exam midterm . Ramai tak kawan2 kat luar sana yang nak hadapi exam macam aku ni ? 

Ya , Allah risaunya :(


Acctually aku belum habis revision lagi ni . Gara2 aku practical hari tu , balik keje memang penat sangat and tak sempat nak bukak buku pun . Sekarang baru nak kalut baca khazanah alam ni..





Memang terbaik buku2 nursing ni kan :)

Hope soalan tak susah sangat and aku boleh jawap semua soalan . Ya Allah bantulah hambamu ini ...

Good luck kepada kawan2 batch 1/2011 .. Hope kita semua lulus dengan cemerlang okay . And tak lupa juga kepada semua yang sedang atau akan menghadapi exam . GOOD LUCK AND DO DA BEST UOLS :))))

No comments:

Post a Comment