Geng Blogger

Sunday 11 March 2012

indah jika dirimu sentiasa disisiku (part 1)

Ni sambunagn entry lepas . Sapa tak baca lagi pi baca dulu nah :)

*scroll bawah ni ja . tak jauh pun :)

Okay sesampai sahaja si sharizwan ni di Selangor Darul Ehsan terus aku suruh dia amek aku kat Pekeliling tuh haa sebab aku pun baru balik dari bercuti midsem yang selama seminggu tapi aku balik awal siket nak jumpa dia punya pasal :)
*aku cuti dari 3-11 march 2012
(9 march aku dah balik kl) 

Punya kelakar dia tak tahu kat mana Pekeliling tuh padahal area tuu memang dalam poket dia dah :) 
Lama jugak laa aku tunggu dia sempat kematu jugak laa bontot . ishh,,

Okay dia dah sampai :))
*bukak pintu - masuk kereta Forte dia - sunyi sepi bunyi cengkerik *krik krik*
dua2 tak tahu nak start conversation macam mana :)

Okay laa aku start dulu aku kan memang peramah ;p

Lepas tu dia sambung sampai tak reti nak berhenti tak bagi peluang kat aku langsung . haihh !
Aku start baru pandai nak bercakap .

Okay otw gi The Curve :))
nak isi perut dulu then tengok wayang . 

 Muka kelaparan ;D

 Melantak macam tikus ;p

 Bukan sopan sangat budak busuk ni !

Aku yang gemuk . sekian ;p

Actually dah beli tiket wayang dah sebelum gi terjah Big Apple tuuu .
Kitorang gi tengok ADNAN SEMPIT 2 :)
Memang dah lama plan dah nak tengok cerita tu . Even filem tu dah 2 minggu keluar tapi still meletop and ramai lagi orang tengok cite tu . Memang best tak rugi pun beli tiket . Memang gelak sampai pecah perot je kojenye :))sapa tak tengok lgi pi tengok exboyfriend aku tuh jadi hero taw !

Lepas tengok muvie macam macam biasa kitorang gi McD tempat dia melamar aku dulu.. cececeyhh !
KLMJ (kenangan lama menusuk jiwa) kejap !

Selesai melepak sambil online sambil makan kentang goreng+coke@pepsi , dia hantar aku pi umah BFF aku si alean tu ehh sala sala ,, aleen :)) kat Pelangi Damansara 

and dia tinggalkan aku

and 

and 

  dia pi jumpe kawan dia si nizam kat uptown damansara tu (dia tompang tido umah member dia tuu)

Kbai, bersambung episod seterusnya :))


Rambut kau panjang bawak2 laa potong . sekian ;p


bersambung...

1 comment: