Geng Blogger

Monday 12 March 2012

perjalanan sunway lagoon (part 2)

Assalamualaikum . hai sambugan lagi ni :))

Pada keesokan harinya aku and syarizwan plan nak pergi mandi kat sunway lagoon . Seingat aku baru sekali je aku datang situ mandi last masa aku darjah 3 kot itupun masa aku balik umah makcik aku dekat area2 situ jugak ! GGrrr tapi tu dah zaman tok kadok dahh haaa... And dah banyak perubahan dah pun .
Okay , selalunya aku hanya boleh tengok dalam TV je orang ramai mandi manda berenang kuak lentang bagai .Hari ni biar aku pulak yang tunjuk betapa hebatnya aku berenang semua skill aku *tak boleh ! haha!

Pagi2 lagi iwan dah kejut aku suruh mandi then aku cakap kat dia nak buat apa mandi , kejap lagi kan nak mandi ,Then dia gelak2 jek aku cakap macm tu :)
Okay dah siap mandi , dia datang amek aku kat umah aleen,. Aleen ada kelas time tu dia tak dapat join kitorang .

Alhamdulillah jalan tak jam sangat pagi tu hari Jumaat kalau Sabtu mesti sesak kereta ramai seolah olah macam nak mengiring perjalanan kami :)

Sesampai di sana , kami pun bayar laa tiket nak masuk . Ambaoi kemain mahal lagi !sorang rm60 , 2orang Rm1200 ehh Rm120 :) *semua dia bayar :) aku goyang kaki jek .

 kat pintu masuk sunway lagoon

 Dah masuk . mintak tolong photog kat sana amek kan pic gila kami :)*entah pape dia amek .ggrrr

 fav pic :))

 Ada harimau malaya . iwan teruja noe tengok rimau ;p
aku bawak balik sekor bagi kat dia.

 apa ntah nama binatang ni :)
macho macam iwan ;p


Ada ular sawa besar. Masuk iwan pun muat :))

 otototo somelnye dia dido :))

 nasi lemak ayam 10 hengget bak hang. Mahal gila makanan kat dalam tuu . Tengok muka aku pun tak ceria 

monyet ni suka kat iwan , jeless seyhh !!

power tak jam power rangers tuu ;p



itu je nak cerita holiday aku kat sunway lagoon tapi ada cerita lagi best lepas ni 
tunggu next entry okay :)

bersambung...

4 comments:

  1. waaa.... bestnye die jln2... deno pernah pegi tapi da lama... umo 12 tahun iaitu 10 tahun yg lalu... heeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh . sama la kita 10 tahun yang lalu .. ngeeee :))

      Delete