Geng Blogger

Saturday 3 March 2012

Entry untuk sang paru-paru limpa :)

Assalamualaikum dan selamat pagi .

Kemain pagi lagi aku bangun kan . mana tak nya exited giler babeng nak balik pahang nak peluk cium emak jap lagi . Semoga perjalanan aku jap lagi tak ada apa2 masalah . Semoga cepat sampai ! Ameen .

Okay , Entry ni aku buat khas untuk sang paru2 limpa jantung pedal hati aku !
------->Sharizwan aka blink aka bubu :))

Dear bubu,

Tujuan adinda mnegarang di pagi buta yang hening ini adalah ingin menyatakan hasrat hati bahawa adinda sangat merindui grandmother . haha tetibe..

Testing......

Sudah ! 
sayang ,Hari ni aku nak balik cuti mid sem selama 1 tahun wahhhh !!!
*seminggu je lah .

Aku nak kau tahu perangai aku yang ini bila berada dirumah 
*kan kita baru jek memasuki alam cinta masa aku kat kolej . Kenyit mata siket ada orang jeles laa,, nguu
Ni nak bagitau aku kat kolej lain , kat rumah lain . itu memang perangai sejak dari perut emak aku lagi . Memang tak boleh nak ubah dah !

Meh sini baca list ni 
Haha ni perangai aku harap kau faham aku k :)

1)Bila kat rumah nanti aku dah tak pandai nak pegang handfone *handfon letak bawah bantal dalam bilik senyap2 .tehee.

2)Bila kat rumah nanti kau jangan mengharap sanagt eh aku reply massage kau . 5 jam kemudian la baru aku reply . Sorry sangat eh :(

3)Bila kat rumah nanti , kau jangan mengharap lagi aku angkat kau call especially pada waktu tengah malam .Aku kan baby memang kena tido awal pun ... 

4)Bila kat rumah nanti aku akan menghabiskan sisa2 hidup aku dengan tidur makan tidur makan . Kau jangan terkejut monyet lah bila tengok aku masa kita jumpa next week eh :)) *tak sabar nak tepuk dahi kau !

5)Bila kat rumah nanti aku jadi budak baik , percaya aku eh aku tak keluar merendek pun . Dok diam2 jek kat rumah .Budak solehah :)

6)Bila kat rumah nanti aku banyak menghabiskan masa aku dengan mak and adik2 aku tersayang . Memang banyak aktiviti kitorang nanti . Apa ? kau nak join . Haa ,,nanti lepas ijab kabul eh .. hikhik. *tak sabar

7)okay jap lagi aku sampai rumah . :)))))

Kau jangan pikir bukan2 pasal aku taw . Aku just nak kau tahu je perangai aku ni . Sangat buruk kan .
Malas giler nak layan phone .Nanti bila jumpa kau minggu depan aku bawak kuih baulu aku buat sendiri bagi kau rasa okay .

Untuk dear reader pulak , entry seterusnya akan dihupdate minggu hadapan :)))
*macam cerita drama tv3 pulak kena tunggu minggu depan . hikhik..



Semoga ketemu lagi di lain lembaran :)
CHuichui , selamat mencutikan diri :))


Rindu giler babeng kat budak rabun ni . Tak sabar nak meeting next week :)

4 comments:

  1. olololo..suwitttnyeee die :)

    ReplyDelete
  2. drama kat TV3 sok malam kuar kan? dapat la tonton dengan family tersayang kat kampung..

    ReplyDelete
  3. cute...
    I've followed you
    do follow mine

    ReplyDelete