Geng Blogger

Monday 9 April 2012

kenapa orang suka cakap buruk pasal kita

Assalamualaikum hye peeps :)

Gempak tak tajuk entry aku kali ni ? tak kan ,, sengaje wat gempak . Jum baca banyak lagi ayat  gempak2 yang uolls boleh copy paste *aku pun selalu buat :P

Erm kenapa orang suka cakap buruk pasal life kita ??

Even kita tak hado pulak nak kacau hidup diorang malahan tak pernah sedikit pun menyusahkan diorang. So pernah tak korang terfikir ?? 
Ni aku nak bagi jawapan untuk korang yang selalu yang teraniaya dan dianiaya sebegini rupa . isshhh,,sadis betul kan ...

Harap boleh laa melegakan and melapangkan sedikit hati korang tuuu

Orang selalu cakap buruk pasal kita walaupun kita sedikitpun tidak pernah mengganggu/masuk kedalam mimpi mereka sebab diorang tuu jeles dengan kehidupan kita laaa , so jangan risau sebab mereka ni sedang menjaga and memerhati tentang kehidupan kita yang INDAH dari mereka . hikhik . orang femes mmg macam tu tak perlu jadi retiss pun kan . hikhik . So be tabah okay :) 
*kata2 semangat untuk korang dan untuk diri aku jugak 

Nak cakap aku pun sedang macam korang jugak laa ni .

Biarlah , mulut orang memang tak boleh tutup kan ,, kalau mulut rimau dah lama aku ikat dengan tali orang main tarik tali tuuuuu ..gggrrr

So,, kalau korang nak buat apa2 jangan fikir orang lain sebab orang lain tu hado ke fikir pasal perasaan korang .isshhh 
Kalau aku penat da nak fikir pasal orang lain , last2 langsung tak dihargai.

Ishhh,, sudah lah . lebih baik STOP dari aku terus membebel entah apa yang terkeluar lagi ni kang . Okaybye :)


1 comment: